Kundeservice

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Åbningstider

Man-fre kl. 08.00–16.30
Dagen før helligdag 08.00–12.00
Lukket på helligdage

Almindelige spørgsmål

Hvorfor virker min Brobizz ikke?

Det kan skyldes, at du ikke har opdateret dine kreditkortoplysninger på "Min konto" hos Brobizz, hvis du fx har modtaget et nyt kreditkort. Det kan også skyldes, at der er en ubetalt faktura.

Log ind på "Min konto" på www.brobizz.com, send en mail til kundeservice@brobizz.com eller ring til Brobizz kundeservice på 08-40000340 i Sverige eller 70207049 i Danmark.

Hvorfor har jeg ikke modtaget en bookingbekræftelse?

Du får din bookingbekræftelse tilsendt via e-mail, men nogle gange sker det, at den havner i spam. Hvis du ikke finder din bookingbekræftelse i spam-folderen, så er du velkommen til at kontakte os på kundservice@forseaferries.com eller 042-18 61 00.

AutoBizz

Her får du svar på spørgsmål om AutoBizz og aftaler via Helsingborg-Helsingør.

bizz@forseaferries.com
88 71 19 19

Man-fre kl. 08.00–16.30.
Dagen før helligdag 08.00–12.00.
Lukket på helligdage.

Restaurantbooking

Her kan du booke bord i restauranten, booke en konference eller batterivisning. Det er også muligt at booke Bridge og Jazz-oplevelser, når arrangementerne finder sted.

restaurangbokning@forseaferries.com
88 71 19 60

Man-fre kl. 08.00–16.30.
Dagen før helligdag 08.00–12.00.
Lukket på helligdage.

Bestil bord

Busbooking

Spørgsmål og booking af rejser via Helsingborg-Helsingør samt kombi-billetter til Tyskland.

bussbokningen@forseaferries.com
88 71 19 00

Man-fre kl. 08.00–16.30.
Dagen før helligdag 08.00–12.00.
Lukket på helligdage.

Fragt

Kontakt os for fragtaftaler, priser og ved spørgsmål.

+45 88 71 19 45
freight@forseaferries.com
Færgevej 8, 3000 Helsingør Danmark

Åbningstider

Reception/Fragt (Færgevej 8)
Telefon 88 71 19 00
Man-fre kl. 08.00–16.30
Dagen før helligdag 08.00–12.00
Lukket på helligdage.
Fragtservice er bemandet døgnet rundt for personlige henvendelser.

Køretøjer/Check-in (Færgevej 8)
Åbent døgnet rundt

Landgangsbilletter (Færgevej 9)
Personligt betjent billetsalg i terminalen har åbent
Mandag-lørdag kl. 7.30-15.00
Søndag kl. 9.30-14.00

Find os

Køretøjer/Check-in (Færgevej 8)

Landgangsbilletter (Færgevej 9)

abningstider

Åbningstider ombord

ShopXpress

Vi har midlertidigt ændrede åbningstider i shoppen ombord.

ShopXpress på Aurora holder åbent man-lør kl. 06.00-21.40 og søn kl. 06.00-19.30.

ShopXpress på Hamlet har åbent alle dage 06.00-21.30. 

ShopXpress på Tycho Brahe har åbent søn-tor 06.00-21.30 och fre- lør 06.00-22.30. 

Se vores produkter

FoodXpress

FoodXpress har åbent alle afgange. 

Vores barer

Vores bar på Hamlet og Tycho Brahe er midlertidigt lukket. De andre holder åbent. 

Waves Bar på Aurora holder åbent alle dage. 
Mandag – lørdag 12.00- 22.40
Søndag 12.00-19.40

Læs mere om vores barer

Solsikkesnoren

Ikke alla handicap kan ses. Nogle er usynlige. Solsikkesnoren viser os, at du kan have brug for ekstra tid, tålmodighed eller hjælp. Bed om Solsikkesnoren i billetsalget eller ombord.

Læs mere om vores arbejde med Solsikkesnoren og organisationen Hidden Disabilities - Sunflower Scheme her.

Databeskyttelsesforordningen (GDPR) ForSea Helsingør ApS lagrer dine data i overensstemmelse med databeskyttelsesforordningen (GDPR). Vi gemmer dine oplysninger for at kunne give bedre og mere målrettede tilbud til den enkelte kunde. Du kan til hver en tid framelde dig vores nyhedsmails, og anmode ForSea om at få slette alle dine oplysninger. Med din tilmelding til vores nyhedsmail, giver du samtykke til at vi gemmer dine oplysninger og anvender disse i forbindelse med målrettede tilbud. Læs mere om privatlivspolitik.