AutoBizz der starter med serienummer 46005 udskiftes

Fra den 1. november 2019 gælder AutoBizz-enheder med serienummer begyndende med 46005 ikke længere.

Har du ikke udskiftet din AutoBizz-enhed, kan du bestille en ny her. Når du har gennemført bestillingen, sender du en mail til kundeservice@forseaferries.com, hvor du specificerer både dit gamle og dit nye AutoBizz-nummer. Derefter flytter vi årsaftalen til din nye aftale.

Har du en lokal aftale med flere AutoBizz-enheder fra en anden nummerserie, f.eks. 6086, så kan du bestille en ekstra AutoBizz under ”Min konto” på BroBizz hjemmeside.

OBS! Har du yderligere aftaler med andre aktører, f.eks. Øresundsbroen, skal du registrere dit nye AutoBizz-nummer hos dem. Ellers kan du ikke få fordel af andre aktørers specialpriser og tilbud.

Gamle AutoBizz-enheder skal sende til:
BroBizz A/S
Vester Søgade 10
1601 København V

Har du ikke længere din AutoBizz?

Hvis du har modtaget en mail om udskiftning af din AutoBizz, men ikke længere har en enhed, hvor serienummeret starter med 46005, så beder vi dig sende en e-mail til kundeservice@brobizz.com. Angiv venligst serienummeret og kundenummer, hvorefter AutoBizz’en lukkes omgående.

Gebyr

Hvis du ikke har indsendt din gamle AutoBizz inden for 60 dage, vil du blive opkrævet et gebyr på 200 DKK.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte ForSeas kundeservice på bizz@forseaferries.com eller ringe på telefonnummer 88 71 19 00.