AutoBizz der starter med serienummer 46005 udskiftes

Hvis du bruger en AutoBizz, hvor serienummeret starter med 46005, når du rejser med ForSea Ferries, så er det tid til at udskifte den med en ny AutoBizz. Årsagen er, at batteriet i en AutoBizz holder i 8-10 år, og de fleste enheder er nu begyndt at nærme sig denne grænse.

AutoBizz’er der har et serienummer, som starter med 46005, vil stoppe med at virke den 1/10-2019, og det er derfor vigtigt, at du sørger for at udskifte din enhed med en ny i god tid.

Bemærk! Hvis du har yderligere aftaler med andre aktører som fx Øresundsbroen, så skal du huske at registrere dit nye AutoBizz-nummer hos dem. Ellers vil du ikke have mulighed for at drage nytte af andre aktørers specialpriser og kampagner.

Send din AutoBizz

Når du indsender din AutoBizz, så registreres den nye enhed med det samme kundenummer og med samme betalingsmetode som den gamle enhed. En ny AutoBizz sendes afsted til dig, så snart vi har modtaget den gamle.

Læg din AutoBizz i en kuvert, frankér kuverten og skriv "Udskiftning" på forsiden af kuverten.

Adressér kuverten til:
BroBizz A/S
Vester Søgade 10
1601 København V

Aflevér din AutoBizz

Hvis du hellere vil aflevere din AutoBizz og få den nye tilsendt, så kan du gøre dette via ForSeas Fragtservice, der ligger på Færgevej 8 i Helsingør. Det betyder dog, at du bliver nødt til at vente et par dage, inden du modtager på din nye AutoBizz.

Har du ikke længere din AutoBizz?

Hvis du har modtaget en mail om udskiftning af din AutoBizz, men ikke længere har en enhed, hvor serienummeret starter med 46005, så beder vi dig sende en e-mail til kundeservice@brobizz.com. Angiv venligst serienummeret og kundenummer, hvorefter AutoBizz’en lukkes omgående.

Gebyr

Hvis du ikke har indsendt din gamle AutoBizz inden for 60 dage, vil du blive opkrævet et gebyr på 200 DKK.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte ForSeas kundeservice på bizz@forseaferries.com eller ringe på telefonnummer 88 71 19 00.